Програма академiчних обмiнiв iменi Фулбрайта в Українi

15 червня 2016

Bідкриття персональної виставки «Тріповий живопис» Володимира Покровця

Bідкриття персональної виставки «Тріповий живопис» Володимира Покровця

Програма імені Фулбрайта в Україні запрошує на відкриття персональної виставки «Тріповий живопис» Володимира Покровця, що відбудеться у середу, 15 червня 2016 року о 18.00 у виставковій залі Офісу Програми імені Фулбрайта (вул. Еспланадна, 20, офіс 904, Київ. М. «Палац спорту»).

Виставка працюватиме з 15.06. до 15.07.2016, щодня з 10:00 до 17:00, окрім вихідних та святкових днів.

Володимир Покровец народився в 1990 році у Києві, де живе, працює та навчається (Київський державний інститут декоративно-прикладного мистецтва і дизайну ім. Бойчука).

Основою його мистецтва стало намагання показати багатозначність і невизначеність життя, адже реальність не дає однозначних відповідей на посталі запитання. На його думку, саме мистецтво повинно давати людині більше свободи для пошуку нових ідей, виступати проти конформізму і страху, що гальмують життя та ведуть до марнування часу.

Першим персональним арт-проектом митця став проект «Анастасія» - трансцендентна трансформація живих форм (Гретер Арт центр, м. Київ, 2010 р.). Наступними стали виставки в галереях «Анна», Берлін, Німеччина; «Митець», Київ, (2013); галереї фонду М. Шемякіна, С-Петербург, Росія (2014), та ін.

Стиль свого мистецтва В. Покровец визначає як outsider art - апеляція до трансцендентного та відмежованість від офіційного й масового. На його художній стиль вплинули: мультфільм Adventure Тime; англійські митці - актор, комік, художник та композитор Noel Fielding (Ноель Філдінґ), комік-група Monty Python (Монті Пайтон), художник-експресіоніст Francis Bacon (Френсіс Бекон), анімація Cyriak Studio; норвезький живописець Edvard Munch (Едвард Мунк), арт об'єднання «Мітьки».

Тріповий пейзаж

Пейзаж, що створюється в голові зі шматків побаченого - з повторів та характерних деталей. Він існує лише мить і змінюється новим у процесі життєдіяльності мозку. Це вигадані комбіновано-трансформовані пейзажі, що виринають з туману, як на картинах китайських живописців. Але замість пневми в пейзажах китайців, тріповий - розбитий на пікселі матеріал, з якого виступають мости, електроопори, будівлі чи шматки реклам. Пікселі або Растр - не імітація друкованої продукції, а зображення перцепцій, що формують оточуючий ландшафт у самій свідомості людини. Як і безформна метафізика, що породжує тисячу речей, так і тут, в потоці життя, людина творить собі оточення цього дня з навколишнього матеріалу.

Техніка, яку ми беремо для реалізації тріпових ландшафтів - це імітація пікселів за допомогою фарби і штемпеля, схоже на імітацію шаманом польоту птаха. Ми дивимось на плоттер і, як покірні учні, намагаємось повторити та перевершити його. Ми женемось за майстерністю машини щоб зробити ідеальне мистецтво, що зачепить глядача.